Nástroj
Príbehový marketing
Je jasné, že dopredu idú ľudia, ktorí sú majstrovskými rozprávačmi a to v každej oblasti. Príklady z podnikania ukazujú, že dopredu idú firmy, ktoré používajú príbehový marketing na vytvorenie silného príbehu o sebe a svojich výrobkoch, či službách. Silou slov v tomto príbehu firmy dosahujú väčšie zisky.
Poznáte známu vetu: „Keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté?“ Podstata tejto pravdivej vety spočíva v našej rôznorodosti. Ani jeden človek nie je identický s iným, preto ani to čo robí, hovorí, vytvára, nedokáže nikto iný urobiť rovnako. V tom sa skrýva aj tajomstvo úspešného príbehového marketingu. Každý človek, každá firma, každá inštitúcia má svoj vlastný príbeh, ktorý sa môže stať zaujímavý pre iných.
Pomôžeme Vám vytvoriť ten Váš príbeh pomocou príbehového marketingu. Nájdeme silné slová, ktoré Vás odlíšia od konkurencie. Sila správnych slov Vám prinesie viac zákazníkov a viac zisku.